.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات 297 ‌مغروق سواحل نور

رئيس هيئت نجات غريق شهرستان نور گفت: 297 نفر مغروق سواحل نور از مرگ نجات يافتند.

محمدرضا خاووشي رئيس هيئت نجات غريق شهرستان نور صبح امروز در جلسه هفتگي طرح دريا گفت: با تلاش و هوشياري ناجيان غريق تاكنون 297 نفر مغروق سواحل نور از مرگ نجات يافتند.
خاووشي افزود : تاكنون 10 نفر هم فوت شدن كه چهار نفر قبل از آغاز طرح و بقيه در زمان اجراي طرح اما خارج از محل طرح و در مناطق ممنوعه شنا و به دليل آشنا نبودن به فن شنا غرق شده بودند.
فرمانده انتظامي نور نيز از به‌كارگيري نيروهاي يگان ويژه در روزهاي آخر تابستان در سواحل خبر داد و گفت: افزايش حضور پليس براي برخورد با هنجارشكنان ضروري است.
مير‌سيف‌الله حسيني افزود: دكه‌داران در پارك‌ها و محورهاي ارتباطي شهرستان حق طبخ غذا را ندارند و در صورت مشاهده با آنان برخورد و چنانچه تكرار شود، به دادگاه معرفي مي‌شوند.
رئيس اداره تبليغات نور نيز كار فرهنگي در مقابله با ناهنجاري و طغيان آن در جامعه را ضروري دانست و از نبود اعتبارات كافي در اين زمينه انتقاد كرد.
حجت‌الاسلام حسين رمضاني با اولويت دانستن كار فرهنگي براي همه دستگاه‌ها از اهالي فكر و انديشه خواست تا طرح‌هاي فرهنگي ارائه دهند.
رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي نور نيز از ناچيز بودن اعتبارات تخصيصي به امور فرهنگي انتقاد كرد و گفت: ما حتي براي نوشتن بنر و هفت برنامه فرهنگي كه در سواحل اجرا شد، بدهكار هستيم و هنوز پولش را دريافت نكرديم تا پرداخت كنيم.
سيد‌خليل حسيني خواستار توجه ويژه با اعتبار ويژه به بحث فرهنگي شد.
مرتضي مومني شهردار رويان نيز كار فرهنگي را بسيار ظريف و تخصصي دانست و گفت‌: اهل فن بايد پيشگام شوند و برنامه‌هاي فرهنگي را براي اجرا ارائه كنند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.